16 februari 2017

Att vara med i Radio

Allmänt

 
 
På bild, Johan Pettersson
 
Jösses vilken sprakande dag! 
Dagen började med att klockan ställdes på tidigt, och jag skulle bege mig mot min atelje där det väntades reportage och radio-inspelning, ett besök av självaste Johan Pettersson från Sveriges Radio, P4 Kristianstad stod på schemat.  Hur kul? Jag har aldrig tidigare varit med i radio, så detta var något nytt för mig. Klockan 07:20 stod jag klar, med beslysning tänd och ateljen redo! Ni kan höra mig här:
http://p4dela.sverigesradio.se/?id=1930
- Senare under dagen som varit, så publicerades även ett reportage som ni kan läsa här:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=101&artikel=6631761
 
Imorgon väntas också spännande grejer, nämligen en tågresa mot Göteborg där jag skall spendera min helg, tillsammans med fantastiska människor! Vi hörs mer om det, ok ? För nu skall jag bege mig mot min bror för en bit kladdkaka med glass. Och jag funderar även på om jag skall testa en grej som jag har blivit tipsad om, nämligen vaniljglass som man sedan häller Coka Cola i, har ni smakat det? Märkligt, men det skall tydligen vara väldans gott!
 
KRAM
Simon
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress