22 februari 2017

Matrumshörnan

Vardagsrum

 
 
 
 
 
Det är dagen efter premiären av Superskaparna på kanal 7, som jag medverkar i. Och jag må säga att det är spännande att se sig själv på tv och i ett sammanhäng där. Och vilken underbar respons jag fått därtill, ni är ju fantastiska!!
- Vad säger ni om pogrammet, ni som kollade? Visst är vi ett gäng härliga karaktärer & oss skall ni lära känna i rutan.
 
Och dagen? ja, idag har jag hängt endel i min atelje, där jag inte hunnit hänga på ett tag. Jag har jobbat undan endel som skulle hinnas, och jag har fotograferat. Skönt att kunna checka av saker på sin lista. Skall vi ta en kik i matrumshörnan i ateljen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På bordet står i vanlig ordning ett gäng blommor, i detta fallet ett gäng utslagna tulpaner, vackra tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kring matbordet har jag nu bytt stolar, och jag måste säga att nyansen harmoniserar ihop med bordets trä, samt de bruna i nyanserna i mattan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag bege mig iväg, och träffa ett par vänner över en pizza såhär på en Onsdag.
 
KRAM
Simon
Nathalie Isaksson

Såg inte programmet men jag gillar din inredning så som man ser på bilderna! Verkligen snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress