13 februari 2017

Mitt senaste verk

Inredning

 
 
 
 
 
 
Mitt senaste verk.
Något otroligt avslappnande, något som funkar bra när det händer mycket runt om en.  Jag älskar att ha många bollar i luften och att ha många projekt. Men mitt i alla dessa projekt, dessa äventyr, så gäller det att finna saker som gör att man kan finna ett lugn, ett lugn där man släpper tankar och går in i sig själv, går in i en annan värld. Det är viktigt, viktigare än man kanske kan tro. På senaste har jag märkt att just målning på duk funkar, man släpper stress och går in i sig själv. Man får någon typ av utlopp och får ut saker som händer inne i sig. Hur bra? Men, är det så man skall tolka min senaste målning tro? Ja kanske. Jag är som person ganska mycket, överallt. Mitt kreativa jag, mitt färgstarka jag.
 
Jag kan dock meddela att tavlan, verket, i detta inlägg inte är målad på duk, utan den är målad på en playwood-skiva, då mina dukar var slut. Och näväl, det funkade visst det också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det fint!
 
KRAM
Simon
Christin

Fantastiska färgkombinationer 👌🏻
Använder du chalkpaintfärgerna till dina tavlor också?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress