Det är Fredag vilket är underbart & denna Fredag så tycker jag även att det är dax att visa min indiska skänk som har blivit klar, hur underbart är inte det? Jag måste ju även berätta att jag har haft fantastisk hjälp i min atelje idag, hjälp i form av min brors tjej som har följt med mig på ärranden, hjälpt mig att möblera om och bygga miljö, det har fotograferats och stylats och dansats med i musikens fina toner. Strålande bra! Tack Madde!  Känner ni förresten igen den, skänken? Om inte, så kör vi nu en liten uppfräschning, och visar en FÖRE bild nedanför:
 
 
 
 
 
 
Skänken lyckades jag ju fynda när jag  var med min fina vän Emma i Malmö för några Månader sedan. Vi strosade runt och hamnade i en Second Hand butik. Plötsligt stod det bland annat denna skänk framför mig, och jag kunde inte gå därifrån utan denna i min ägo. Nu är den vidgjord i en blå/turkos kulör och mycket patina, och jag känner mig nöjd. Så roligt att skapa av saker som redan finns, skonsamt såväl för natur, plånboken och att sätta vår kreativitet på prov. Skapa något udda och personligt.
- Skall vi kika lite mer på resultatet som även nu, ännu saknar några av besslagen:
 
Efter:
 
 
 
 
 
 
 
 
På den svartmålade väggen har flera udda speglar hängts upp i olika nivåer, och i olika storlekar för att förhöja den udda och annorlunda feelingen, att gå utanför boxen och låta det operfekta bli just perfekt. Det gillar jag.
 
 
 
 
 
 
Jag vill med detta DIY - projekt, önska er en otroligt fin Fredagskväll!
 
 
KRAM
Simon
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress