Ohyees! Matrumshörnan har utökats med en ny tavel/spegelvägg med udda och roliga grejer, me like! Dessutom har jag köpt ett helt gäng med gamla rustika lerkrus som mina färska rosar har fått inta, snygg kombination tycker jag, då lerkrusen matchar bordsskivans nyans och kulör. En marockansk skål i lila har även den fått ta plats på bordet med ett berg av apelsiner, som är både gott och dekorativt. Skålen kommer från Casa Marrakech. På en bricka med fötter har 2 lyktor fått ta plats med blockljus inuti och på tolix liknande stolarna i plåt, har gröna runda sammetskuddar fått plats. På golvet ligger nu en brun mocka/läder matta. Det indiska matbordet i slitet turkost har jag fixat till, likaså det turkosa skåpet som skymtas i bakgrunden. Att blanda material, prylar och färger må bara något jag gillar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag önskar er en fin Söndag!
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress