En växt, en favoritväxt. Den ger så mycket, den ger såväl uppfyllnad som liv, Hortensia.
Idag blommar det över i dagens inlägg, det bjuds på blommiga bilder på dagens Hortensia som jag inte kunde låta bli att spana in när jag passerade den i vardagsrummet. Det gäller att stanna upp, stanna upp och se ljuspunkter. Stanna upp och samla energi. Just nu sitter jag och samlar JUST energi. Jag sitter och lyssnar på musik i lurarna, "Music To Watch Boys To" plingar i hörlurarna och jag diggar med. Musik är underbart, så energigivande & läkande.
 
 
 
 
 
 
Denna växt, hur mycket inspiration får man inte av den? vrålläcker. Såväl fotogenisk som väldoftande, passar såväl i modern som omodern miljö. I olika stilar. Mer Hortensia åt folket.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är klockan mycket, tiden är så pass mycket att sängen skulle (har?) kallat för några timmar sedan, den är strax 02:00 och det är Måndag. Jag må vara en nattmänniska likaväl som jag vill vara en morgonmänniska. Jag vill hinna med så mycket, alltid. 
 
Glöm aldrig att du är bra som du är & att kärleken är fri, du är fri. Lev.
 
 
Kram,
Simon
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress