Jag är som ni vet uppvuxen i en projektfamilj.
 
- Det har ständigt funnits projekt runt om mig, och jag har helt enkelt blivit smittad av dessa projekt och själv blivit en projektmänniska liksom mina föräldrar. Det skall ständigt finnas något igång, alltid. Har man inget, så fixar man, helt enkelt.
 
"Att ge ett hus en andra chans!"
 
- Nu är det så att nya steg står på vägen och jag kommer få ta del och vara delaktig i ett nytt projekt. Ett hus, ett ödehus. Och jag längtar så tills det är dax att styla och piffa detta hus. Jag ser redan det färdiga resultatet och har redan möblerat. Möblerat med möbler och tygmaterial liksom väggnyanser och golv. Det kommer bli magiskt och utöver det vanliga. Kanske vitlaserat plankgolv liksom polerat betonggolv ihop med takbjälkar och putsade väggar i huset som kommer få en andra chans att blomma igen.
 
-Stora renoveringar är dock och endast ett skal står på plats för tillfället. Ett skal från 1750-talet i sten och korsvirke och ett av de äldre husen i byn som jag bor i. Hela insidan har hunnits rivas ut och jag kommer framöver visa bilder på hur huset såg ut när huset togs över. Jag kommer även visa steg under resans gång liksom det färdiga resultatet. 
 
Så roligt att få ta del av detta!
 
- Håll tillgodo och se möjligheterna på bilderna nedan. Ett hus med potensial och möjlighet att kunna bli magi & det skall bli magi.
 
 
KRAM
Simon
Ann-sofie

Helt underbart!! Vilken dröm för dig!! Det här blir himmelskt!

Agneta

Vilken Lycka ! Jag kommer följa denna resa , ska bli så spännande. Idag ska jag åka 20 mil bort och titta till mitt ödehus. Härligt! Ha en go dag alla.

Ida

Wow!! Häftigt att du tar an dig ett så stort projekt!! Lycka till, skall bli så intressant att få följa med steg för steg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress