YES! Jag vann första utmaningen!!! SÅ GLAD!
 
 
 
 
- Men! 
Idag checkade jag ut som deltagare i Superskaparna och tävlar inte längre om en vinst som årets Superskapare 2017. Men jag är inte ledsen för det. Jag har kommit till semifinal. Jag har haft ett äventyr utan dess like. Jag har skrattat så det har gjort ont i magen flera gånger om dagen (hur många gånger gör man det, egentligen, helhjärtat?)  Jag har varit med om något som inte går att förklara i ord, något som inte många kan förstå utan att vara med om. Jag är så tacksam och så glad!  "Jag har vunnit en vänskap och en superskaparfamilj som ligger mig varmt om hjärtat."
 
 
 
 
 
 
- Jag har varit med om ett äventyr som inte var planerat men som kom så lämpligt och lägligt.  "Jag älskar att jobba. Jobba mycket och att ständigt hoppa in i nya äventyr, förändringar samt miljöombyte".
 
- Att jag skulle komma med i just Superskaparna var för mig något som jag inte kunde drömma om, just nu. Att vara med i Tv låg ju såå långt ifrån, även fast det såklart är något jag drömde/drömmer om. (Och jag har dessutom insett att jag i framtiden kan tänka mig att jobba inom just tv-branchen).
 
- Jag som 18-åring skulle nu få tävla med personer som är äldre än mig och komma ända till Semifinal: "Det är för mig något stort. Jag är stolt, så jäkla stolt, faktiskt! - och det är en vinst för mig!"  Med en åldersskillnad på 28år mellan mig och den äldsta och allt därimellan. "Att kanske kunna inspirera att man som yngre kan komma någonstans om man så vill" .
  
- Som mål för mig själv så skulle jag klara mig igenom det första avsnittet och ha kul, och jag klarade mig igenom så många fler och avslutade på en tredjeplats som yngsta. "För mig var det en vinst att bara ha blivit uttagen och fått chansen". 
 
- I semifinal vann jag första utmaningen med att ta vara på petflaskor och var nöjd med resultatet!  Men kände på mig ändå, att jag inte skulle hamna i final. Jag hade som mål i detta avsnitt att njuta av den sista tiden som tävlande och ha roligt. Min magkänsla sade ju svaret och jag var inte ledsen för det.
 
Tack för min tid och jag tackar stort för allt stöd ni gett mig, alla hejande och alla kommentarer. Ni är underbara, så underbara & jag hoppas ni vill följa mig på kommande äventyr!
 
- Jag önskar nu Anna-Maria och Henrick all lycka i finalen, ni är så grymma!
Heja heja & STORT GRATTIS!
 
 
 
 
 
PS!!!
Jag kommer finnas i Tv-rutan nästa vecka också, men då som hejarklack till finalisterna. Missa inte!
 
 
KRAM
Simon
 
Jenny

Grymt jobbat, stort grattis! Heja Klippan!

Anna María

Simon! Du är en jäkla klippa! Du är grym både som skapare och som person. Är så glad att våra vägar har mötts!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress