- Med risk för att bli tjatig, haha!
 
 Dessa väderskiftningar innan det har lugnat sig och bestämt sig för vilken årstid det skall vara. För någon vecka sedan snöade det, medans det i denna veckan har det bjudits på flera härliga dagar med blå himmel och sol, underbart!  Jag älskar att våren äntligen verkar vara på intågande. Intågande med en frisk luft, solens strålar som värmer och alla dessa magiska solnedgångar. Magi!
 
 
 
 
 
 
Jag längtar efter tiden som vi har framför oss: När naturen vaknar till liv efter ett vinteruppehåll och det gröna blir, när blomstret blomstrar och vi många får en extra energikik. Tiden vi har framför oss när uteserveringarna sakta börjar vakna till liv med tjocka filtar under värmefläktarna och solbrillorna är en ständig grej och accecoar i ens outfit. Tiden vi har framför oss när vi träffas ute och gör saker på ett annat vis. Jag längtar efter alla loppisar och auktioner som utomhus sakta men säkert börjar ploppa upp, pirret efter att fynda något alldeles extra som får en att le lite extra. Jag längtar efter kvällar vid solnedgången i närheten av någon man gillar lite extra. En kram, en närhet och en spännande tid. Långa samtal och skratt som inte slutar vid fina människor som förgyller ens liv. Underbart.
 
- Och med tanke på loppisar och auktioner som jag längtar lite extra efter just nu, just idag. Så har jag bestämt att imorgon bege mig på skattjakt och leta fynd. Fynd som får en att hoppa glädjeskutt!
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress