Det är Tisdag, och då vet ni väl som vanligt vad det är som gäller? Jo, klockan 21:00 på Sjuan är det Superskaparna där ni även ser mig (ja, jag är ju hänger ju mig ännu kvar i tävlingen). Missa inte det! Det kreativa släpps loss och inspirationen flödar, så kul! Vi har kommit till avsnitt 4! 
 
- Jag tänkte denna Tisdag visa lite "Behind The Schenes" av vår första dag i inspelningslokalen där våra tävlingar sker. ( värsta drömlokalen för övrigt!) Det skulle kollas ljuse, det sista finliret med upplockning av grejer var och vårt gruppfoto samt profilfoton skulle tas. Det var kameror, människor och händelse i varje hörn och jag fullkomligt älskade det! Jag blev och är i förälskad i allt som denna världen visade, det äventyrliga i att vara lite överallt. En värld jag gärna skulle vilja vara i, tvbrachen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi som superskapare hade nyligen träffat varandra och skulle lära känna varandra, en vänskap som skulle ge såå otroligt mycket, och som jag nu av hela mitt hjärta kan kalla för min superskaparfamilj. Vi satt i ett hörn och snackade och väntade på att bli kallade inför att bli fotograferade. Jag var först på tur, jag som aldrig stått framför en kamera på detta vis, med ett helt gäng med människor framför mig...tittandes. Plåtningen på mig gick dock snabbt och smidigt, och det kändes bra framför kameran ;)
 
 
 
 
 
 
Som sagt! Klockan 21:00 ikväll är det Superskaparna på Sjuan, missa för gudsskull inte det!!
 
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress