Först måste jag meddela att jag är i SEMIFINAL (!!!!) i Superskaparna på kanal 7. Alltså förstår ni, så kul! Nästa vecka (Tisdag) klockan 21:00 kämpar vi ( Jag, Anna-Maria & Henrick) vidare mot en plats i Final. Vem får åka och vilka får ta plats i finalen? Missade ni gårdagens avsnitt, kan ni se det HÄR
 
 
 
 
 
Igår efter att jag hade jobbat för fullt i min atelje så hämtade brodern min mig, och vi begav oss för att käka. Vi begav oss sedan mot Mölle för att spana in vyer och utsikter. Jag har tidigare inte varit på denna plats och förvånades direkt av vilken fantastisk vacker plats detdär Mölle är, vilket paradis det måste vara på sommaren. Jag tänker mig fullt med folk, fiskebodar och gamla "stugcyklar" som är pakerade längst vägarna. Kulglass och avklippta jeans. Jag hejar och förstår ju att personer i min närhet gärna är här på sommaren, och det lär jag också vara framöver. Yes!
- Solen sken, det blåste rejält, men stämningen var ändå. Det var så mysigt.
 
 
 
 
 
 
Vi kollade när solen var påväg att ta sina sista strålar, när den sken sådär varmt mellan träden och mot ansiktet. Vi promenerade och gick upp för bergens toppar. Spanade in utsikten och dess vyer. Magi!
 
 
 
 
Käre bror, vad jag är glad att ha dig. Bästa.
 
KRAM
Simon
 
 
 
Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille

härligt och kämpa på! =)

ha en fin onsdag

Svar: Tusen tack!!
Kram
Simon
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress