Precis som rubriken lyder, så är det idag OUTFIT som gäller!
 
 
 
 
 
 
 "Dagens outfit" var det länge sedan jag gjorde, så varför inte göra det idag?
 
- En förberedelse på stolen och klädslen är klädd på ett kick. Jag valde idag att ha på mig en lättsam men ändå klädd outfit. Snygg, praktiskt men framförallt skön. En overzise vintage mocka-jacka med mönstrad insida fick ta ytterfokus medans en rödstickad tröja (Hm) och en senapsgul tröja (Hm) fick hålla innerfokus, samtidigt som det håller värmen såhär i vårens skifftande temperaturer och väder. De röda detaljerna i mockajackans mönstrade insida går hand i hand med den röda stickade tröjan.
- Älskar dessa "rostiga" nyanser!
 
 
 
 
 
 
Nu måste jag dock hoppa på cyklen och cykla som bara den mot tåget, så jag hinner i tid till jobbet. Tjing!
 
KRAM
Simon
Hanna

Hej Simon! Jag är praktikant på Blogg.se och har skrivit ett meddelande till dig på Facebook. Skulle väldigt gärna vilja göra en intervju med dig! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress