Igår gick som ni vet finalen av melodifestivalen till sitt slut. Det var dunder och brak och en hejdundrande fest i hela Friends Arena i Stockholm var. I Friends Arena där även jag och min familj hängde.  Det möttes av blinkande hattar i alla nyanser, fjäderskarfsar och bling bling i massor. Det dansades och det sjöngs och stämningen var på topp. Det togs selfies och det skrattades. Människor möts och en gemenskap är, underbart!
 
 
 
 
Och jag måste även säga att  hela Friends Arena`n fylldes med dans och glädje när Owe Thörnkvist framträdde med "Boogieman Blues". Vilken krutgubbe som vid 87års ålder ställer upp i Melodifestivalen, respekt!
 
 
 
Och årets vinnare som kommer medverka i Eurovision Songcontest är inte mindre än Robin Bengtsson med sitt bidrag "I Can`t go on" som ni kan lyssna på här . STORT GRATTIS ROBIN!! Vem hejade du på?
 
 
-Det käkades pasta innan hela mellofesten och igångtaggningen inför kvällen som komma skall var. Vrålgott och smarrigt.
 
 
 
 
Kvällens outfit på röda mattan bestod av en  outfit i kombination av en bomberjacka med matchande byxa från SOLO, tröja från HM, skor från PLATBOY samt en vintage portfölj. Nedan kan ni se den.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Jag tackar alla inblandade för en magisk kväll!!
 
 
KRAM
Simon
 
Anonym

Hej! Jag lämnade 2 kommentarer i förra veckan på ett ganska gammalt inlägg ang en matta och lampa och undrade vart de kom ifrån? :) hade varit så tacksam för svar!! /desperat tjej efter ny svart matta och lampa

Svar: Hallå!Jag ber om ursäkt för sent svar, Hoppas det är ok att det kommer nu :) Mattan har jag köpt beggagnad, men vet att Nordal har haft liknande. Så läcker med både läder och mocka!! Lampan är av märket PR home och är även den väldigt läcker, ger även väldigt fint sken!

KRAM
Simon
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress