Alltså jag älskar verkligen vyn som möter en när man öppnar ögonen numera. Jag ser mitt fönster och blickar ut, himelen är alldeles blå och solen glimmar  och blänker på fasaden utanför. Det är vår i luften och en extra energikik sätts igång inuti en, dendär vintertröttheten släpper och en ny luft möter. En ny årstid är på intågande. Underbart tycker jag.
 
 
 
 
 
 
Jag har ljus tända året om och på morgnarna när livet utanför håller på att vakna och solen inte tagit sina starkaste strålar är ljusen innanför fönstret tända, kvistarna i urnan på sista versen och fönsterna behov av putsning efter vinterns bus utanför. Tecken på liv vankas och dagen kan starta. Idag är det Fredag och det väntas träff med vänner inne i Malmö för käk och mys. En fin Fredag.
 
 
 
 
 
KRAM
Simon
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress