Snart bör jag tappa räkningen på hur många gånger jag har ändrat om i mitt sovrum det senaste året. (kanske skall vara med i någon rekordbok?)
- Hur många gånger kan man egentligen ändra? För 2 veckor sedan hade jag blåa nyanser, en retro rya på väggen och ett indiskt skåp som sängborg. Ni finner det HÄR.  Nu fick jag ett nytt ryck och nya nyanser och ändring av grejer blev, vi får se hur länge detta varar? Med enkla knepp kan man göra mycket och jag har ständigt nya ideer!
 
 
 
 
 
 
Som sänggavel har jag numera en skiva som jag har tapeterat med en mönstrat vrålläcker retro-tapet som sätter mittpunkt och blickfång i rummet (ett inlägg om hur man gör en sådan sänggavel kommer.) Min nya DIY-sänggavel där jag har plockat upp nyanserna i tapeten till rummets kuddar, accecoarer, plädar osv.
Jag har valt att ha korgar i natur i olika storlekar som sängbord, som dessutom rymmer mycket. Snyggt men samtidigt praktiskt!
 
 
 
 
 
 
I sängen samsas kuddar i glänsande sammet i bra kvalitet med ruffiga toffs-plädar från marocko med linnelakan och en gul stickat varm pläd. Allt i en matchande färgskala som passar fint, samtidigt som det bryter av mot sänggaveln som ger mycket fokus.
 
 
 
 
 
 
På väggen hänger några jackor som även dem plockar upp nyanserna i övriga rummet, samtidigt som de agerar konst. Som blomster i fönstret tar några körsbärskvistar plats och lampan som står på korgen kommer från Tine K.
 
 
 
 
 
 
På ena sidan står det korgar som sängbord, medans på andra står det korgar på hög.
 
 
 
 
 
 
KRAM
Simon
 
Tanja

Hej, jag undrar om du har en mailadress man kan kontakta dig på angående ett eventuellt samarbete?

Svar: Hallå och Heej!
Vad spännande! Min mejl är [email protected] ! Bästa hälsningar, Simon
Simon Olsson

Matilda

Men... men....
Snälla säg att det är baksidan av sänggaveln som du målat i lila och blå och allt vad det var och att du inte målat över denna vackra tapet 😱
Haha okej klart du får göra vad du vill, men denna tapeten var ruskigt snygg!!

Svar: Lugn och fiiin 😍 tapeten är kvar på andra sidan - så skiftar efter humör 😝😝 tapeten är MAGISK!!
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress