Utanför fönstret strålar solen och det är underbart väder liksom igår, liksom i förrgår. Jag blir alldeles till mig, jag älskar`t!
-  Dagens springtur ute på landet är tagen med vännen E, och det är första gången för iår som kortarmat och korta shorts kunde användas, hur underbart? Aningen kyligt men det värmdes upp med snabba steg och löpning. Allt för att fira att kommande årstid är på intågande och med en envishet att det inte var för kallt.
 
 
- Men jag kan ack inte låta bli att tända ljus och kurra in och mysa inomhus ändå, trots vädret utomhus. Jag har tända ljus året om och gillar att sätta just en feeling, en känsla. Det gör ju så mycket, ellerhur?
 
 
Hur är ni med tända ljus?
(Man skall ha respekt, och det finns bra fejk-ljus att köpa i dagsläget).
- Men brukar ni liksom jag också ha tända ljus inomhus året om? Kurra in sig och skapa just dendär mysiga stämningen? - Det tänkte jag göra ikväll, tända ljus och kurra in mig trots det fina vädret utomhus.
 
 
- Skänken får jag många frågor om, den har snygg patina och kommer från indien och är vidgjord av mig.
 
KRAM
Simon
 
corneliaeriksson.blogg.se

Vi tänder också ljus året om, det är mysigt! Både på morgonen och på kvällen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress