22 maj 2017

Så tacksam!

Inredning

 
Jag är helt tagen, helt tagen av vilka fantastiska människor som jag har mött denna helg som varit.
-Jag har haft Premiären av min butik USOINREDARE och det har varit fullt ös.
 
(Har aldrig fått så mycket blommor på så kort tid! Magi!)
 
 
Jag har fått blommor och kärlek i massor, så många fina kommentarer och så positiva reaktioner. Jag är helt i chock av denna känslan som är, underbart! Jag har fått skumpa som skall sparas till något alldeles speciellt tillfälle och jag har knötit nya bekantskaper.
 
 
Jag har blivit hembjuden på paj som är min favorit och solen har visat sina strålar.
-Denna helg som varit, som min invigning och premiär har stått i fokus har varit något alldeles lysande, alldeles fantastiskt och jag är så tacksam! Tack alla fina människor, tack. Jag hoppas vi ses snart igen! 
 
- Redan nästa helg kommer nyheter finnas på plats, samt omskyltning då flera möbler har fått nya hem, hur kul? Öppetider: LÖRDAGAR: 10:00-15:00, SÖNDAGAR: 10:00-15:00.
 
Adress: Värmevägen 2D, Klippan
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress